tag:blogger.com,1999:blog-5716948377654386288.post111230400077802241..comments2022-11-25T10:59:26.394+02:00Comments on RAILWAY HUB: Реформа залізничної галузі Мексики - конкуренція за джерело. Ч.1.Andrii Prokhorchenkohttp://www.blogger.com/profile/14383666304828098620noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-5716948377654386288.post-21295595914996525312018-04-11T16:33:28.641+03:002018-04-11T16:33:28.641+03:00Суперечливе питання та суперечливі висновки.
Мені ...Суперечливе питання та суперечливі висновки.<br />Мені здається що "успіх" тут в першу чергу пов'язаний з тим що була підписана угода про "загальний ринок" між країнами, яка вже за собою потягнула вимогу реформування вантажних перевезень, яка за собою потягнула прихід професійних успішних перевізників з США. Проста "приватизація", на мою думку, дала результат схожий з тим що зараз відбувається з пасажирськими перевезеннями в містах та закупівлею зараз автобусів-трамваїв-тролейбусів за гроші ЄС - "приватний капітал" гасає по містах на убитих газелях а автобуси закуповуємо в Білорусі на державних заводах за чужі гроші. Питання думаю треба розглядати "ширше" а не просто "приватизація врятує". У нас поки "приватизація" ухайдокала майже все. Тим більше що в нашому випадку "приватизація" закінчиться заходом сюди РЖД - повний контроль та влада над перевезенням в країні та остаточний контроль всієї економіки.olpkolhttps://www.blogger.com/profile/07746185022073934810noreply@blogger.com