tag:blogger.com,1999:blog-5716948377654386288.post5620547997256181605..comments2022-11-25T10:59:26.394+02:00Comments on RAILWAY HUB: Нотатки про регіональний залізничний рух на Півдні Італії. Ч.1.Andrii Prokhorchenkohttp://www.blogger.com/profile/14383666304828098620noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5716948377654386288.post-19368379393912854442019-09-12T20:44:39.192+03:002019-09-12T20:44:39.192+03:00Цікавий матеріал!Цікавий матеріал!Andrii Prokhorchenkohttps://www.blogger.com/profile/14383666304828098620noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5716948377654386288.post-83512126185627099102019-09-12T20:43:44.668+03:002019-09-12T20:43:44.668+03:00Згоден з Вами. Наведення ладу в міських та примісь...Згоден з Вами. Наведення ладу в міських та приміських залізничних перевезеннях лежить в площині "політичної волі". Спочатку слід зробити законодавство про суспільно важливі перевезення - Public Service Obligations(PSO). Монетизувати пільги, знайти кошти в бюджетах областей для субсидій за залізничний сервіс. Зобов'язати місцеві органи влади підписувати договори з перевізниками. Обрахувати витрати на перевізний процес і визначитись з прибутком на лініях. Якщо буде можливий бізнес в приміських, одразу з'являться нові поїзди. Створити законодавство, що вимагає обов'язкове проведення тендерів за PSO. Відсутність тендерів (франшиз) зараз призводить до великих проблем у маршрутчиків з їх "конкурсом". Дякую, що читаєте!Andrii Prokhorchenkohttps://www.blogger.com/profile/14383666304828098620noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5716948377654386288.post-85214861101636970412019-08-27T13:33:40.819+03:002019-08-27T13:33:40.819+03:00Трохи не в тему, але цікава історія "електриф...Трохи не в тему, але цікава історія "електрифікації американської залізниці"...<br /><br />https://en.wikipedia.org/wiki/Electrification_of_Caltrainolpkolhttps://www.blogger.com/profile/07746185022073934810noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5716948377654386288.post-26930559161547036492019-08-27T13:30:04.465+03:002019-08-27T13:30:04.465+03:00Тут багато питань та заперечень!
1. Київ вже "...Тут багато питань та заперечень!<br />1. Київ вже "реалізував" муніципальний залізничний танспорт у вигляді "електрички по місту. Це закінчилося збитками, скандалами та знищенням того що навіть було. Правда одну "хіпстерську" станцію нещодавно відкривали. УЗ пропонує повернути підпорядкування міської електрички до залізниці і платити залізничникам ті 500 млн які місто платить за утримання проекту вже самій залізниці в обмін на капітальний ремонт та догляд за рухомими одиницями.<br />2. Може найголовніше - "зайці". Колись УЗ пропонувала віддати на підряд різним приватникам ремонт-догляд-миття вагонів. У мене тоді одразу виникло питання - хто це все оплачуватиме і чому "приватникам" буде вигідно мити туалети а електричках а УЗ за ці ж гроші - ні. Тому у мене зустрічна пропозиція - віддати приватникам функції контролерів в електричках. Запропонувати - всі гроші від штрафів ви залишаєте собі. Думаю це буде набагато вигідніше залізниці.<br />3. Вартість-цінність-економіка. В Україні промислова продукція ДУЖЕ ДОРОГА! Всі від будівництва доріг вартості пального вартості "коліс" - все набагато дорожче ніж "там", якщо взяти у перерахунку на середню зарплату по країні. Для прикладу скільки палива може купити середній українець на свою заробітну плату у порівнянні з середнім італійцем на його середню заробітну плату та вартість палива в Італії. Точно так і по "автомобілям" і по "автобусам" і відповідно електровозам-теполовозам-електричкам. Тому міста фізично не можуть купити нові автобуси нормальних розмірів чи УЗ електрички (це ми ще не беремо до уваги політичний інтерес у цьому питання як то закупівля автобусів МАЗ та "американських" "французьких" "німецьких" локомотивів, які Казахстан з росією вже робить майже 20 років).<br />4. Наше мерам усіма рогами упирається від "муніципальної компенсації за проїзд. І правильно робить бо це закінчиться автобусними "приватними перевізниками", про які нам співали - "вирішить ситуацію з громадським транспортом". Але згодом російська модель (саме це було зроблено в росії яку ми постійно копіюємо) виявилася провальною і всі "несподівано побачили досвід білорусі" - державні заводи МАЗ Белкомунмаш випускають достойний продукт і міста не ганьбляться кацапськими роздовбаними газелями.<br />5. Тому тут більше питання політично-світоглядне. Для прикладу чому УЗ готується купувати знову ж таки казахські електричні Сіменси а не чеську Шкоду Еміль Затопек (він теж робився під нашу колію - можна спокійно запустити у себе спільне виробництво виходячи з потреб УЗ та "енергії" чехів).<br />6. Тому все це більш ніж сумно.olpkolhttps://www.blogger.com/profile/07746185022073934810noreply@blogger.com