Вам необхідно на шляху прямування поїзда розвантажити свій піввагон, а у вас відсутня інфраструктура та технічні засоби в районі р...

Екскаватор на вагоні або сюрреалістичний сон залізничника

       Вам необхідно на шляху прямування поїзда розвантажити свій піввагон, а у вас відсутня інфраструктура та технічні засоби в районі розвантаження? Не переймайтеся – ми зможемо придумати щось швидко і не дорого. Замовте послугу залізничний екскаватор на вагоні системи topper, який самостійно забирається на вагон, приводиться до робочого стану менш ніж за 10 хвилин і так само демонтується без сторонньої допомоги. У даного трактора спеціальні кронштейни-лапи спереду і ззаду, якими він чіпляється за борта піввагону і стабільно утримуючись має можливість виконувати вантажно-розвантажувальні операції. Після того, як з вагоном виконано вантажні операції, оператор швидко і без проблем переміщує CarTopper вздовж верхівки кузова вагону до наступних вагонів у составі. Як ми його транспортуємо, не переймайтесь, він їздить із поїздом на верху кузова вагону.
       Так, це не сон, який міг наснитися українському залізничнику, це - реальність залізниць США. Знайомтесь з технологію CarTopper, яку запатентовано компанією Herzog. Цікавим є комерційний підхід у реалізації даної технології. Компанія не дозволяє орендувати або купити такий екскаватор. Коли замовляється даний сервіс, сама компанія надсилає власний CarTopper і навченого оператора, який вміє швидко і безпечно виконувати всі маневри з машиною. Таким чином, компанія гарантує безпеку руху, заробляє гроші і не наражає дану технологію на значне регулювання в частині безпеки руху або навіть заборони CarTopper. Користуються таким сервісом на залізничних мережах компаній Union Pacific, CSX, BNSF, тощо.
        Відео "видерання" екскаватора на вагон. Для перегляду відео клікати на картинку нижче.


        Робота машин на вагонах


        Транспортування на вагонах. Головна умова - відсутність електрифікації на лініях. До речі, у випадку тунелів і мостів передбачається знімання машини, а потім постановка наверх.

        Ринок - це великі можливості ідей. Можна лише додати, реальність виникнення подібної технології на зарегульованих державних залізницях прирівнюється до сну.


       Читати додатково:
        Hi-Rail truck на залізницях США. Як це буває...
       Історія дискусії щодо заборони одноосібного управління вантажним поїздом на залізницях США



0 коментарі: