Про досвід управління піковими перевезеннями зернових вантажів на залізницях Канади
За результатами моїх досліджень залізничної галузі Канади у 2020 році вийшла стаття в журналі ports.ua. Ця стаття про комплексний підхід до зменшення монопольного впливу залізниць в пікові сезони перевезень зернових вантажів. Тут Ви прочитаєте про канадську проблему утримання залізничними компаніями економічно вигідного для них дефіциту пропускної і провізної спроможності напрямків, що ведуть до основних морських портів країни, для можливості завищення ціни на перевезення без збільшення постійних витрат. Як намагаються вирішити цю проблему канадці. І чому Канадське транспортне агентство з 2000 року відмовилося від встановлення максимальної межі підвищення тарифів на перевезення зернових, а замість цього надало можливість залізничним компаніям встановлювати тариф відповідно до ринкових умов, лише обмеживши на інфляційні показники їх загальний річний дохід. Чому це не призвело до збільшення тарифів, а залізниці намагаються контрактувати стабільні обсяги на рік. Отже, в США і Канаді в загальній думці економістів та провідних фахівців регулюючих державних органів давно відома істина, що нормування тарифів (встановлення максимальної межі або регульованого не ринкового тарифу, тощо) в пікові навантаження призводить до більших відмов в перевезенні та відсутності інвестицій в найближчій перспективі для системи. Однак, також всім загальновідомо, що без комплексного державного регулювання залізниці можуть застосовувати власну монопольну владу для створення штучного дефіциту із завищенням ціни в пікові періоди. Все це в проекції на наші реалії є актуальним.
Запрошую до читання на платформі видання Порти України за посиланням
Читати додатково:
Допис про право на існування малодіяльної залізничної інфраструктури та приватну тягу. Запрошую до читання
Як інноваційна диспетчеризація SBB невпорядкований хаос на мережі долає
читав що за останні кілька років "приватні перевізники" купили в росії 20.000 б.ушних вагонів на 1 млрд доларів.
ВідповістиВидалитиа "бетонний завод ковальської" замовив цементовози в білорусі...
а з приводу "дефіциту" то він "запланований, як на мою думку, бо носить виключно сезонно тимчасовий вигляд. і це з точки зору залізниці краще ніж надлишок потужностей в інші 11 місяців роботи.
ВідповістиВидалити