Допис про право на існування малодіяльної залізничної інфраструктури та приватну тягу. Запрошую до читання
Допис на cfts.org.ua: Малодіяльна залізнична інфраструктура. Чи має право на існування?
Що робити з надлишковою залізничною інфраструктурою? Це питання відкрите для залізничної громадськості України. На даний час модель експлуатації залізничної інфраструктури України вимагає переосмислення з причин нових викликів для залізничної галузі країни. Поряд з величезною потребою витрат на подолання дефіциту тяги, скорочуються інвестиції в утримання та ремонт мережі, падають обсяги перевезень, що призводить до збільшення постійних витрат, як наслідок, у найближчій перспективі відсутні ресурси на утримання найбільш економічно хиткого елемента мережі - малодіяльних дільниць та станцій.... читати далі
Читати додатково:
Про LOOP TRACK як революцію зернової логістики в Канаді та розвиток залізниці України
Як інноваційна диспетчеризація SBB невпорядкований хаос на мережі долає
Замовити книгу "Залізничні системи з вертикальним розділенням. Європейська модель" тут
Ну якби всі рахували виключно гроші то не мали б ні Тесли ні Спейс Х.
ВідповістиВидалитиА "приватні перевізники" вже показали себе у всій красі по містах зі своїми газельками та останніми "перемовинами" в Броварах. Тепер ще і в залізницю їх пустити?