Згідно Закону The Hours of Service (HSL) в США вантажним поїзним локомотивним бригадам встановлено максимальний час безперервної ...

Ловці собак на залізницях США

       Згідно Закону The Hours of Service (HSL) в США вантажним поїзним локомотивним бригадам встановлено максимальний час безперервної роботи 12 годин. Після чого їм дозволяється мінімум 10 годин відпочинку, перш ніж знову вийти на роботу. Даний Закон вперше був прийнятий у 1907 році, а остання зміна відбулась у 2008 році. Оскільки HSL є Законом, а не правилами, тільки конгрес США може змінити його.
       Деякі положення HSL. Можливість роботи локомотивної бригади обмежується 6 послідовними робочими днями. Робочий день - це календарний день, а не 24 години. Єдиним винятком є завершення 6-го робочого дня поспіль далеко від домашнього терміналу. У цьому випадку локомотивна бригада може працювати на 7-й день, щоб повернутися додому. Після 6 послідовних робочих днів працівник повинен мати 48 годин відпочинку у пункті основного депо. Після роботи протягом 7 послідовних робочих днів бригада повинна мати 72 години відпочинку. Максимальний виробіток становить 276 годин на календарний місяць. З різних джерел встановив, що плечі від 100 до 300 миль, тобто десь до 482 км.
       Сленгово правила HSL, що встановлюють ліміт на 12 годин, залізничники США називають "Dog Law" тобто "Собачий Закон". Також існує керівництво The Crew Change Guide (CCG), яке заборонено у відкритому доступі, бо там вказані пункти зміни бригад (поїзд зупиняють часто не на станції, а тому досить небезпечно – вандали, крадії, тощо). Крім того, повільні та важкі поїзди називають "dogs" за перекладом "собаки". Тому локомотивні бригади, які покликані міняти бригади, що не встигли доставити вантажний поїзд в термін свого ліміту безперервної роботи, називають "dog catch" – ловці собак. Цитата: "… the BNSF dispatcher on the Chilli Sub told a train that the "dog catcher" would meet them in Yost... ". Якщо коротко -диспетчер на Chilli Sub (це назва залізничної лінії) сказав поїзду, що "собачий ловець" зустріне їх у Yost (штат Іллінойс).
       Більшість, але не всі, вантажні локомотивні бригади, які виконують плече з їх домашнього терміналу до пункту оберту, відпочивають, а потім повертаються додому.
       Відео нижче





       Читати додатково:
       Екскаватор на вагоні або сюрреалістичний сон залізничника
       Історія дискусії щодо заборони одноосібного управління вантажним поїздом на залізницях США


        Замовити книгу "Залізничні системи з вертикальним розділенням. Європейська модель" тут


0 коментарі: