Для підвищення живучості системи диспетчерського управління рухом поїздів на залізничній мережі Shinkansen у лютому 1999 року був ...

Досвід дублювання системи диспетчеризації на залізницях Японії

        Для підвищення живучості системи диспетчерського управління рухом поїздів на залізничній мережі Shinkansen у лютому 1999 року був побудований другий об’єднаний центр управління рухом поїздів з метою дублювання системи. Під час великомасштабної катастрофи - Великий Хансінський землетрус, що трапився у 1995 році, було втрачено управління над мережею у об’єднаному диспетчерському центрі (англ., General Control Center), що розташований у Токіо. Для унеможливлювання подібних аварійних ситуацій у майбутньому за домовленістю між трьома компаніями JR Central, JR West, JR Kyushu було запропоновано створити резервний об’єднаний центр управління рухом поїздів у місті Осака. Передбачається, що диспетчерський персонал після виникнення катастрофи, яка зруйнує управління у основному центрі, що в Токіо, повинен організовано переїхати у місто Осака. Відмічається, що робочі місця у резервному центрі майже ідентичні основному. По суті другий центр є копією основного, що знаходиться у Токіо.
       Для пояснення просторової структури залізничної мережі нижче наведені зони відповідальності різних компаній на мапі країни


       Джерело фото тут

       Диспетчерські кола управління рухом наведені нижче

       Після відкриття центру один раз на рік з 3 годин 30 хвилин нового дня до прибуття останнього поїзда 154 співробітника приймають управління рухом поїздів у резервному центрі, що розташований у місті Осака. Під час проведення тренування на протязі дня пропускається у звичайному режимі близько 477 поїздів. На протязі всього року резервний центр управління знаходиться в режимі очікування.
       Відео роботи-навчань диспетчерського персоналу у другому центрі управління наведено нижче

       Джерело тут


       Додатково:
       Півтори хвилини управління рухом поїздів на лініях Сінкансен, Японія




        Замовити книгу "Залізничні системи з вертикальним розділенням. Європейська модель" тут

0 коментарі: