Все більше залізничних компаній від проведення досліджень переходять до повноцінного запуску проектів з візуалізації даних щодо пряму...

Сервісні технології візуалізації мап руху поїздів стають важливою необхідністю для залізничних компаній в усьому світі

      Все більше залізничних компаній від проведення досліджень переходять до повноцінного запуску проектів з візуалізації даних щодо прямування пасажирських поїздів з урахуванням їх затримок в межах власних мереж.
      Так, компанія SNCF у Франції впровадила онлайн сервіс, який дозволяє візуально відслідковувати рух різних категорій пасажирських поїздів. Сервіс SNCF Maps використовує більше 1 мільйона оперативних повідомлень про поїзди і близько 5 000 наборів даних, що дозволяє відображати розташування та виконання розкладу руху до 22 000 поїздів на день. До речі, це перший проект, який інтегрує інформацію про місце знаходження поїзда з напільних пристроїв та GPS [ джерело].



Юзати сюди


      Однак Франція не є новатором в цій області. У одних із перших такий сервіс запрацював на залізницях Швейцарії SBB.

Юзати сюди


Deutsche Bahn в Німеччині теж не пасе задніх і має такий сервіс Zugradar (train radar)

Юзати сюди


У Австрії ÖBB має схожий train radar. До речі, у Німеччині, Австрії та Франції сервіс робила одна й та сама компанія.


Юзати сюди

Голандські залізниці NS, або Netherlands Railways, мають свій сервіс, що об’єднує всіх операторів

Юзати сюди


У Великобританії офіційного сервісу не знайшов, однак є особистий проект Mathew Somerville, який займається візуалізацією онлайн мап, зокрема є і залізнична


Юзати сюди

.

До речі, у Mathew Somerville існує мапа метро і автобусів Лондона.


Ну і сюрприз для тих читачів хто дочитав даний допис, аж до "сюди":)
Візуалізація руху поїздів компанії Amtrak. Для багатьох буде відкриттям факт існування у США такої залізничної мережі пасажирських сполучень.


Юзати сюди.

Якщо посилання не відкривається, то заходимо на офіційний сайт компанії Amtrak і тиснемо Chek train status GO.Наглядно нижче

      Азія не відстає від світу. Так, компанія JR East (Японія) оголосила про плани запуску додатку на смартфони, що дозволить клієнтам відслідковувати стан прибуття поїздів, внутрішню температуру вагонів у поїзді, і навіть рівень пасажирських заторів в будь-який момент часу [ джерело].


      Залізниці Індії теж зліпили сервіс відображення поїздів на мапі тут.


      На останок слід додати, що у залізничній спільноті усього світу постало питання, а хто ж перший створить сервіс, який об'єднає наприклад всі залізниці Європи, а може і більше - створить онлайн мапу залізниць світу. На даний час більше всіх до реалізації цієї ідеї наблизився проект Travic

Юзати сюди.

Даний трекер забезпечує візуалізацію руху транзитних даних, опублікованих транзитних агентств і операторів з усього світу. Точки руху в основному засновані на статичних даних в розкладі, однак дані в режимі реального часу також включені у візуалізацію.
      P.S. Вважаю навіть не слід казати читачу, що на залізницях України такого формату сервісу не існує. Проте, для залізниць України конче важливим є реалізувати технологію схожу на французьку або німецьку - "зйом інформації про координату поїзда з колії+за можливості GPS". Це дозволить у вантажному русі підвищити рівень якості диспетчеризації у декілька разів (автоматичне ведення виконаного ГРП, аналіз виконання ГРП, одразу вмре поняття "здача", тощо). Якщо мати електронну мапу залізниць з координатами всіх поїздів на мережі (онлайн поїзну модель) для внутрішнього користування, вже не є проблемою створити побічно сервіс для пасажирів. Будемо чекати від ПАТ УЗ вкрай необхідну технологію автоматичного контролю знаходження поїздів на колії на рівні диспетчерського комп'ютера. Прогрес залізниць світу вимагає. Але на все необхідні фінанси...

1 коментар:

  1. Андрій Володимирович, прочитала одним подихом! дуже імпонує ваша зацікавленність не суто роботою, яка пов'язана з вашою кафедрою) так тримати!

    ВідповістиВидалити