Системи для гальмування та підтягування вагонів на сортувальних гірках. Як це буває...
У свій час розробка так званих систем механізованих башмаків проводилась і в нашому університеті (тоді ХІІТі) професором О.М. Долаберідзе. Однак розвитку дана технологія в Радянському Союзі не отримала. На мою думку з причини економічної недоцільності, так як паливо коштувало копійки, то простіше використовувати локомотив для підтягування, осаджування вагонів на сортувальних коліях станції, ніж створювати складні системи. Однак в даний час, коли пересування локомотива на вагу золота, знову стає актуальною технологія, що надає можливість зменшити паливно-енергетичні витрати та яка дозволяє значно підвищити безпеку дотримання швидкості з'єднання вагонів між собою. Економічних розрахунків щодо ефективності впровадження на залізницях України я не проводив, але щось підказує, що дана система має право на життя і в наших реаліях. Ось як функціонує така система на сортувальних станціях залізниць Швейцарії, Німеччини і не тільки
Такий буксирний пристрій або вагонний підтягувач можна застосовувати на під'їзних коліях. Швидкість буксирування 1,25 м/с. Повернення - 3 м/с
Читати додатково:
Сервісні технології візуалізації мап руху поїздів стають важливою необхідністю для залізничних компаній в усьому світі
Постіндустріальна економіка та вантажні перевезення на залізницях Японії
0 коментарі: